Follow us on:

JUMP..

asSalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..


Memandangkan minggu depan ktorg akan mengadakan program Jalinan Ukhwah Mukmin Professional bertempat di Excel Training Resort, Lenggeng, Negeri Sembilan dan diatas permintaan adhoc, so mase ngah bercuti kat PD ari tu aku pon buatlah video lagu tema ktorg yg bertajuk Satu Perjuangan drpd kump Brothers.

Mase ngah buat tu, teringat aku mase mula2 masuk um dulu. Time tuh aku join EPISMA jd ajk kuiz kesihatan n mase mlm penutup tuh aku, hatim, aiman n anas. Ktorg berempat nasyid lagu neh kat atas pentas..Ya Allah malu sudah time tuh. Kalau ade org mintak aku nasyid lg pasni jgn harap la wei.. Tapi, bg aku tu la pengalaman manis ktorg berempat mase mula2 nak kenal member n al-Hamdulillah hubungan ktorg masih lg dipelihara Allah n diharapkan akan berkekalan sampai bila2. InsyaAllah.. ni hah video tuh :


Wallahu A'lam..