Follow us on:

Kiamat semakin menghampiri kita..

بسم الله الرحمن الرحيم
asSalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Post kali ni nak cite psl gempa bumi yg berlaku kat Jepun baru2 ni. Berita ni mungkin da basi, tapi nak cite gak kat sini ;p. Korg pernah dgr pasal HAARP x? atau name panjangnya High Frequency Active Auroral Research Program. Kalau korg nak tau, HAARP neh adalah satu mesin yg dapat mengawal dan mengubah cuaca. Ia juga dapat menghasilkan gempa bumi dan gelombang ombak yg terhasil adalah kesan impakan mesin tersebut. Sebab itulah puak2 dajjal laknatullah neh a.k.a illuminati, freemason n zionis, mereka menamakan gelombang itu dgn maksud TSUNAMI = The SUNrAy Machine Impact.

Kenapa? korg rasa mcm benda ni mengarut? sabar dulu, aku bukannya cakap x berasas. Aku ada pendapat aku sendiri n aku ada cara aku menilai dan mengkaji sesuatu. Post aku yg sebelum neh aku ade bercakap ttg video dokumentari dari Noreaaga Production yg bertajuk The Arrivals. Aku cabar korg tgk video tu sampai habis. Aku pasti cara korg melihat dunia sebelum n selepas korg da tgk video tu berbeza. Jadi, the sunray itu merujuk kepada dajjal laknatullah. Untuk pengetahuan lebih lanjut mengenai the sunray ini sila lihat video di bawah :

The Sunray



Jadi, berkenaan dgn tsunami yg berlaku dkt Jepun pula. Kemungkinan besar ia adalah perancangan jahat dari puak dajjal laknatullah..Wallhu A'lam. Tetapi, perlu dingatkan bahawa walaupun mungkin mereka yg merancang, sesungguhnya yakinlah bahawa tanpa izin Allah sesuatu itu pasti xkan berlaku. Sepertimana ubat yg menjadi asbab kepada sembuhnya sesuatu penyakit padahal hakikatnya Allah yg memberi nikmat kesihatan. Antara bukti2 yg menguatkan tanggapan aku adalah video2 dibawah ini :

HAARP sign before Tsunami



Korg x caye? Tapi, pemimpin dunia ni percaya kot?

Hugo Chavez claiming US caused Haiti earthquake!



Aku tau alasan ni x cukup kuat utk aku pertahankan hujah aku dan utk meyakinkan korg. Tapi, cuba korg lihat gambar dibawah ni..

Klik gambar untuk lebih jelas.
Adakah dia cuma meneka dan kebetulan kejadian itu berlaku? Tidak mungkin, ini sebenarnya merupakan perancangan rapi yg telah disusun oleh musuh2 Allah laknatullah. Sepanjang apa yg aku lihat dari puak2 neh, mereka mmg gemar bermain dgn angka2 dan simbol2 tertentu utk menyampai maksud mereka yg tersirat. Kalau korg still x percaya jugak mungkin kelemahan aku yg menyampaikan berita. Cuma, aku nasihatkan korg pergilah cari ilmu ini dan kenali musuh2 kita sebenar2nya supaya kita x terpedaya dgn tipu daya yg mereka cipta bertujuan utk menyesatkan kita. Kalau korg nak tunggu berita2 sebegini disiarkan kat tv n surat khabar, mmg sampai kiamatlah korg akan terpedaya dgn fitnah dajjal laknatullah yg sedang berleluasa ini.

Tambah2 lg skrg ni kitalah umat akhir zaman yg disebut2 oleh Rasulullah SAW. Korg yakin ke apa yg korg amalkan skrg betul2 berlandaskan Islam n syara' dan datang dari ajaran tulen Rasulullah SAW? Terlalu banyak benda telah diselewengkan oleh puak celaka ini sehinggakan ada perkara2 yg kita sentiasa percaya dan amalkan setiap hari, rupa2nya adalah hasil penyelewengan puak2 dajjal laknatullah ini. InsyaAllah, aku akan cuba sampaikan apa yg aku tahu dan apa yg aku nampak kat negara kita neh. Tahu x, Malaysia ni sebenarnya penuh dgn anggota2 freemason dan sebab itulah aku ragui lambang iklan yg disiarkan oleh CELCOM KOLONY utk tujuan promosi tuh.

Lagi satu, sblm aku tutup post neh ada satu benda lg aku nak share kemungkinan kenapa Allah menurunkan bala kepada rakyat Jepun. Baru2 ni aku ade terbaca satu artikel kat internet dimana antara sbb turunnya bala Allah di Jepun adalah kerana berleluasanya maksiat. Antaranya, mereka mengadakan sambutan pesta seks dan baru2 ni aku ada terbaca artikel mengenai tradisi pernikahan terlarang. Dimana, apabila selesai sahaja akad nikah, suami isteri akan melakukan hubungan sex di depan para tetamu yg hadir. Korg boleh baca artikel tuh kat sini, tapi jgn tgk lama2 sgt. Ini cuma sbg bukti yg aku ckp berasas klik sini!   

Seterusnya, aku nak bawakan sedikit hadith2 drpd Rasulullah SAW berkenaan dgn umat akhir zaman :

Hadith2 berkaitan Umat Akhr Zaman



Drpd Abu Hurairah ra katanya: Aku mendengar Rasulullah saw bersabda, Umat ku akan ditimpa penyakit2 yg pernah menimpa umat2 dahulu. Sahabat bertanya, Apakah penyakit2 umat2 dahulu itu? Nabi saw menjawab, Penyakit2 itu ialah: (1) terlalu banyak seronok, (2) terlalu mewah (3) menghimpunkan harta sebanyak mungkin, (4) tipu menipu dlm merebut harta benda dunia, (5) saling memarahi (6) hasud menghasud sehingga jadi zalim menzalim. - Riwayat Hakim

Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud: ”Sesungguhnya apabila manusia melihat manusia lain melakukan kezaliman lalu tidak melarangnya, (maka dikhuatiri Allah akan menimpakan azab-Nya secara umum tanpa ada yang terselamat sama ada yang melakukan kezaliman atau yang melihatnya tanpa mencegahnya. ” - Riwayat Abu Daud dan at-Tirmidzi

Dari Anas r.a katanya:”Akan kusampaikan kepadamu sebuah hadith yang tidak akan disampaikan orang kepadamu sepeninggalanku. Saya mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Di antara tanda-tanda kiamat ialah: berkurangnya ilmu, meratanya kebodohan, berlakunya (merebaknya) perzinaan dan banyaknya perempuan serta sedikitnya lelaki sehingga bagi lima puluh perempuan hanya seorang pengawalnya.” - Riwayat Bukhari

Nabi s.a.w sabdanya: "Tidak akan berlaku saat kiamat sehingga orang yang tidak tentu saka bakanya, yang buruk akhlaknya, dan yang bodoh bebal, menjadi sebahagia-bahagia manusia dengan kesenangan dunia." - Riwayat Huzaifah r.a


Akhir sekali aku nak bawakan satu doa dimana kita dinasihatkan utk membacanya setiap kali selepas solat 5 waktu sehari semalam agar kita terpelihara drpd fitnah dan tipu daya dajjal laknatullah di akhir zaman ini :

InsyaAllah, itulah sedikit sebanyak yg mampu aku kongsi utk kali ini. Yang baik itu dtg dari Allah manakala yg buruk itu disandarkan pada hamba yg lemah ini. Wallahu A'lam..